Vuokranantajana meille on tärkeää tehdä asiakkaidemme arjesta sujuvaa. Yrityksen tarpeita palvelevien toimitilojen tarjoaminen ei ole meille kertasuoritus, joka on hoidettu siinä vaiheessa, kun avaimet luovutetaan asiakkaalle, vaan se jatkuu luontevasti siitä eteenpäinkin.
Yrityksen toimintaan ja arkeen toimitiloissa liittyy paljon juoksevia asioita: esimerkiksi neuvotteluhuoneiden ja tarjoilujen varaamista, avaimien tilaamista uusille työntekijöille ja pysäköintipaikkojen hankkimista muuttuviin tarpeisiin. Joskus on myös tarvetta tavoittaa kiinteistöstä vastaava huoltoyhtiö, jos jotain äkillistä ja yllättävää ilmenee.
Samlan sähköinen käyttäjäopas vastaa kaikkiin näihin tarpeisiin. Palvelun kautta onnistuu helposti niin lisäpalveluiden varaaminen kuin huoltoyhtiön tavoittaminenkin.
Sähköistä käyttäjäopasta käytetään nettiselaimella, joten se on helposti saatavilla missä ja milloin tahansa kaikille tiloja vuokraavien yritysten työntekijöille. Lisäksi annamme jokaisen asiakasyrityksemme nimetyille henkilöille tunnukset yhteyshenkilöiden portaaliin, jossa onnistuu muun muassa avaimien tilaaminen.
Sähköisessä käyttäjäoppaassa jokaiselle kohteelle on oma sivunsa, josta löytyvät käyttäjiä erityisesti kiinnostavat, kohdekohtaiset asiat. Kaikkien kohteiden tiedot ovat kuitenkin vapaasti katseltavissa kaikille palvelun käyttäjille.
Sähköinen käyttäjäopas on tehty ennen kaikkea tiedotuskanavaksi. Sen kautta vuokralaisille välitetään tiedotteita ajankohtaisista asioista, jotka liittyvät kyseiseen kohteeseen. Uusista tiedotteista menee aina kunkin yrityksen yhteyshenkilöille ilmoitus, ja he voivat jakaa asian omalle organisaatiolleen tiedoksi tai kehottaa muita käymään lukemassa tiedotteen palvelusta.
Sähköiseen käyttäjäoppaaseen on koottuna kaikki kohteeseen liittyvä perustieto, jota vuokralainen voi hyödyntää jo tiloihin muuttoa valmistellessaan. Tervetuloa taloon -kohdasta löytyvät tärkeimmät uutta vuokralaista kiinnostavat asiat. Vuokralaisen halutessa voimme myös pitää koulutuksen sähköisen käyttäjäoppaan käytöstä.
Sähköisen käyttäjäoppaan sisältöä miettiessämme olemme pyrkineet ajattelemaan ennen kaikkea asiakkaan tarpeita, ja siksi tarjolla on materiaalia laajemminkin kuin pelkästään toimitilakiinteistöön liittyen. Tukipalvelut-kohtaan olemme koonneet yhteistyökumppaneidemme yhteystietoja esimerkiksi muuttopalveluiden, siivouksen, cateringin ja sähköasennusten järjestämisen avuksi. Sähköisestä käyttäjäoppaasta löytyvät myös käyttäjätunnukset kaikkiin kiinteistössä tarvittaviin palveluihin, kuten jätehuollon asiointipalveluun.
Asiakkaidemme mielestä sähköinen käyttäjäopas on ollut erittäin toimiva ja hyvä juttu: siellä kaikki heidän kannaltaan olennainen tieto on helposti saatavilla. Nykyään monet etsivät tiedon mieluiten netistä. Sähköisen käyttäjäoppaan lisäksi vastaamme toki edelleen kysymyksiin myös henkilökohtaisesti.
Sähköisen käyttäjäoppaan kautta tuomme Samlan toimintaa vastuullisena toimijana läpinäkyväksi. Vastuullisuus on tärkeä osa nykyaikaista liiketoimintaa, ja haluamme mahdollistaa asiakkaillemme vastuullisuusnäkökulman toteutumisen toimitilojen osalta.
Monien yritysten täytyy myös raportoida eteenpäin esimerkiksi energiankulutusta ja jäteasioihin liittyviä yksityiskohtia. Palvelustamme nämä tiedot löytyvät kätevästi.
Sähköisessä käyttäjäoppaassa nähtävillä ovat mm.
Soita meille, niin kartoitetaan sopivimmat vaihtoehdot.